Logo Dimence

Dimence

Welke impact kan veranderen hebben op het denken, doen en voelen van professionals? Zorginstelling Dimence wilde haar medewerkers dit laten ervaren, in het kader van een leergang over organisatieontwikkeling.

Read More

Gemeente Rotterdam

Gemeente Rotterdam had de wens om haar 7000 medewerkers bewust te maken van wat het nieuwe werken van hen zou vragen. Samen met YNNO hebben wij een module ontworpen om teams met elkaar in gesprek te laten gaan over resultaat gericht werken, kennis en informatie delen, tijd- en plaats onafhankelijk werken en samenwerken.

Read More

Gemeente Zoetermeer

In de aanloop van de overheveling van de jeugdzorg naar lokaal niveau, riep Meerpunt, centrum voor jeugd en gezin te Gemeente Zoetermeer, alle partijen in de Jeugdzorg bijeen. Doel was om te bezien wat deze verandering zou betekenen voor de samenwerking tussen de betrokken partijen en voor ‘het gezin’.

Read More

Havenbedrijf Rotterdam

Hoe creëer je daadwerkelijk ondernemerschap bij professionals? Hoe is het om écht afhankelijk te zijn van anderen? Hoe maak je écht verbinding en hoe krijg je zaken voor elkaar? Deze vragen waren aanleiding om voor Havenbedrijf Rotterdam een actieve werkvorm in te zetten op het kruispunt van leuk en leerzaam.

Read More

ING

Ons contactpersoon zocht ons op voor een leuke en confronterende werkvorm voor ING. Deze moest het ‘supply chain management’-karakter, in lastigheid, van de werkzaamheden kunnen evenaren. Het resultaat? Een rijke metafoor, verborgen in een training met treinen!

Read More

Rabobank

Na een flinke reorganisatie en een interne verhuizing zocht een team van de Rabobank naar een vernieuwde, interne dynamiek en een nieuw gezamenlijk startpunt. De visie en de richting waren bekend, maar wie waren zij daarin?

Read More

Rijkswaterstaat

Een managementgame die allesbehalve alleen is voorbehouden aan ‘salestijgers’. Voor Rijkswaterstaat werd in een Nederlandse stad de GPS Sales Challenge uitgezet. Uitgangspunten waren: samen(!) zoveel mogelijk geld verdienen, elkaar helpen, slimmer werken in plaats van harder werken en afstemming.

Read More
Logo klant staatsbosbeheer

Staatsbosbeheer

Werken op afstand, anders samenwerken, verantwoordelijkheid krijgen en nemen, outputsturing en het delen van werkplekken: zomaar een paar thema’s die aansluiten op Het Nieuwe Werken. Staatsbosbeheer vroeg ons om mee te denken over het goed voorbereiden en meenemen van medewerkers bij de veranderingen naar nieuwe manieren van werken.

Read More

20th Century Fox Home Entertainment

Een afdeling van 20the Century Fox Home Entertainment vroeg ons naar een programma waarbij out-of-the-box denken en het omarmen van nieuwe ideeën centraal stond. Enerzijds moesten inhoudelijke thema’s op de agenda komen en anderzijds moest de interventie ook actie en beweging brengen. Samen met de klant hebben we een niet alledaags, onverwachts en leerzaam programma ontworpen.

Read More

VNG

Een team van VNG klopte bij ons aan, met een zoektocht naar of iedereen wel op de juiste plek werd ingezet. Deze zoektocht wilde het team actief en ervarend ondergaan. Wie is waar goed in? Wie kan waar het beste worden ingezet, met zijn of haar specifieke kwaliteiten? Aan de hand van de werkvorm Buitengewoon Belbin, zijn wij de reis samen aangegaan.

Read More
Outing Holland

Sinds 1991 ondersteunen we klanten bij het ontwikkelen en uitvoeren van leer- en ontwikkelingsprocessen die mensen en organisaties in beweging brengen en houden.
Lees meer over ons

Klantwaardering

Lees hier de beoordelingen van verschillende klanten.

Leergang Ervaringsleren

Op 16 april 2025 start er weer een leergang Ervaringsleren voor professionals.

Pak je kans en schrijf je vandaag nog in! Lees meer

Contact

Bartóklaan 11
3533 JA Utrecht

+31 (0)30 296 2456
info@outingholland.nl

Meer weten?

"*" geeft vereiste velden aan