Toen C&A haar 175-jarig bestaan wilde vieren met de thema’s; Trots, Teams & Toekomst bedachten wij een concept waarbij alle medewerkers/ teams/ filialen werden uitgenodigd om met hun ‘beste idee voor de toekomst van C&A’ te komen. Gekoppeld aan een leiderschapsontwikkelprogramma ‘coachend leidinggeven’: ‘The C&A Future Challenge’.

Een programma van ruim 10 weken dat uitmondde in een grootschalig evenement waar alle filialen (en het hoofdkantoor) van C&A hun beste idee voor de toekomst van hun organisatie mochten presenteren op een grote heuse ideeënmarkt.

Maar liefst 107(!) teams presenteerde hun ideeën aan de 2.500 aanwezige collega’s en een vakjury. Tijdens de awardshow na afloop werd door de jury in 5 categorieën een winnaar bekendgemaakt. Ook was er een publieksprijs, waarop door collega’s – middels een app – tijdens de markt op was gestemd. De ideeën werden en worden  in de praktijk toegepast.

Dit programma kreeg een Gouden Giraf omdat het werd gekozen tot het beste event van Nederland in 2017 in de categorie interne events (gedragsverandering). We zijn trots op de co-creatie met C&A Nederland en trots op de waardering voor ons idee, het concept en trots op het effect van onze ervaringsgerichte aanpak. Trots om de beste van Nederland te zijn!

Om nog even na te genieten kijken we nog wel eens even naar de aftermovie.

Logo C&A

 Terug naar overzicht >

Outing Holland

Bij Outing Holland leer je door te doen! We geloven er in dat ervaring leert. Dat het letterlijk en figuurlijk in bewering brengen van mensen een effectieve manier is om te leren. We helpen organisaties bij het ontwikkelen en implementeren van leer- en ontwikkeltrajecten door gebruik te maken van diverse actieve werkvormen, management games en outdoor oefeningen.

Outing Holland scoort een 9,3 uit 10 op basis van 17 beoordelingen
Verbinden tijdens corona