Toen C&A haar 175-jarig bestaan wilde vieren met de thema’s; Trots, Teams & Toekomst bedachten wij een concept waarbij alle medewerkers/ teams/ filialen werden uitgenodigd om met hun ‘beste idee voor de toekomst van C&A’ te komen. Gekoppeld aan een leiderschapsontwikkelprogramma ‘coachend leidinggeven’: ‘The C&A Future Challenge’.

Een programma van ruim 10 weken dat uitmondde in een grootschalig evenement waar alle filialen (en het hoofdkantoor) van C&A hun beste idee voor de toekomst van hun organisatie mochten presenteren op een grote heuse ideeënmarkt.

Maar liefst 107(!) teams presenteerde hun ideeën aan de 2.500 aanwezige collega’s en een vakjury. Tijdens de awardshow na afloop werd door de jury in 5 categorieën een winnaar bekendgemaakt. Ook was er een publieksprijs, waarop door collega’s – middels een app – tijdens de markt op was gestemd. De ideeën werden en worden  in de praktijk toegepast.

Dit programma kreeg een Gouden Giraf omdat het werd gekozen tot het beste event van Nederland in 2017 in de categorie interne events (gedragsverandering). We zijn trots op de co-creatie met C&A Nederland en trots op de waardering voor ons idee, het concept en trots op het effect van onze ervaringsgerichte aanpak. Trots om de beste van Nederland te zijn!

Om nog even na te genieten kijken we nog wel eens even naar de aftermovie.

Logo C&A

 Terug naar overzicht >

Ervaring leert
Klantwaardering
Trotse partner van

Logo Dag van de Teamontwikkeling

Meer weten?
Instemming
Contact
Wij maken gebruik van cookies om de gebruiks­­vriendelijkheid van onze website te verbeteren. Daarnaast kunnen we je hierdoor gerichte content bieden op onze websites, via onze andere kanalen en andere media. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt. Naast het accepteren van de cookies, kan je de cookies ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen