De GPS Sales Challenge

Tijdens de GPS Sales Challenge krijgen teams de opdracht om zoveel mogelijk omzet te genereren of besparingen te vinden. De teams vinden bedragen in een begrensd gebied met behulp van GPS-apparatuur. Het begrensd gebied kan zowel een mooie bosrijke omgeving of stad als een stad zijn.

GPS Sales Challenge met geld en papier

Misschien is het zo dat de teams verschillende informatie gekregen hebben… En hoe om te gaan met overlappende regio’s? Wie lukt het om een optimale samenwerking op te zetten?

Na afloop van het programma koppelt een teamcoach de resultaten terug, zowel op team- als organisatieniveau. Wij maken de effectiviteit van de samenwerking inzichtelijk in cijfers. Vervolgens start de procesbegeleider de dialoog in hoeverre de groepsprocessen tijdens deze serious game herkenbaar zijn in de dagelijkse praktijk.

Thema’s

Deze werkvorm is geschikt voor de volgende thema’s:

  • coöperatie versus competitie
  • informatie-uitwisseling
  • werken aan een gemeenschappelijk doel
  • synergie
Vertel me meer over die Challenge!

Benieuwd naar een praktijkvoorbeeld? Bekijk dan de casus van Rijkswaterstaat.
Logo klant Rijkswaterstaat

Ervaring leert
Klantwaardering
Trotse partner van

Logo Dag van de Teamontwikkeling

Meer weten?
Instemming
Contact
Wij maken gebruik van cookies om de gebruiks­­vriendelijkheid van onze website te verbeteren. Daarnaast kunnen we je hierdoor gerichte content bieden op onze websites, via onze andere kanalen en andere media. We onthouden je keuze zodat je niet iedere keer dat je onze website bezoekt deze vraag te zien krijgt. Naast het accepteren van de cookies, kan je de cookies ook beheren via 'Cookie instellingen'.
Accepteer cookiesCookie instellingen